Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Můj rozhovor pro server Antifa.cz byl nakonec zveřejněn nejen tam, ale i na Serveru-Jehož-Jméno-Se-Nesmí-Veřejně-Vyslovit(-Natožpak-Nalepit).

Nejasně si vzpomínám, že před jedenadvaceti lety jsem si přál žít v zemi, kde budete moci říct cokoliv, a zavřou vás jen za to, co skutečně provedete, a určitou dobu jsem pak – naivní trouba – dlel a liboval si v představě, že takovou zemí se stane Česká republika.

Komentáře   

0 # Anonymní 2010-10-04 16:50
Otázka je, jestli ho oni hodní kluci z Antifa.cz zveřejnili, tak jak měli v plánu a nebo jestli jde z jejich strany jen o divadýlko pro svý soukmenovce.

Trochu mi nesedí, že si člověk po 3týdny nenajde čas, aby poslal emailem další, již před přichystané otázky. Ta zaneprázdněnost musela být absolutní. Antifašista pracuje nejspíš pro nějakýho asijskýho tigra, který zaměstnancům nedovoluje chodit ani na WC, natož myslet a odesílat emaily:)
0 # Vodník 2010-10-04 17:18
Jak už jsem psal jinde, Tvůj osud jest zpečetěn. Budu muset napsat článek, kde se Tě veřejně zřeknu a budu si sypat popel na hlavu za to, že jsem se s Tebou setkal, že jsem s Tebou kommunikoval a nerozpoznal v Tobě včas škůdce, ačkoli již v případu "Kopal" jsi ukázal svou pravou tvář. Jednoho dne usedneš na lavici obžalovaných vedle Stwory a já budu podepisovat podnikové petice za to, aby Tě před popravou podrobili mučení. A ani tabáček Ti do vazby nepošlu!
0 # Tomáš Pecina 2010-10-04 18:36
Jistě, korespondence ve vazbě, jak známo, v České republice přitěžuje.
0 # Anonymní 2010-10-04 18:54
Opravdu? Nejaky priklad?
JG
0 # Tomáš Pecina 2010-10-04 20:36
0 # Anonymní 2010-10-05 01:49
Mam na Vas dotaz-1) myslite si, ze vubec obz.Vondrak, Dupova a F.Vavra maji vubec v tuto chvili nejakou sanci na zprosteni obzaloby v plnem zneni?
A druhy dotaz-v pripade, ze by je zastupoval nejaky opravdu extremne dobry advokat, menilo by to neco na veci, myslim tim, kdyby obzalovani disponovali nejakou vetsi hotovosti, ze prvni dva vyse zmineni jiz nejsou ve vazbe a tohle smesne trestni rizeni jiz bylo zastaveno? Diky Petr
0 # Tomáš Pecina 2010-10-05 02:01
1. Mají, ale nezáleží to jen na nich. Pokud vznikne společenský tlak, aby se tahle obludnost zastavila, dokud je čas, budou zproštěni. Pokud ne, vznikne precedens nebývalého dosahu. Zatím se, bohužel, zdá, že většina lidí tuhle represi bez přemýšlení vítá.

2. Obhajoba nemůže dělat nic víc, než co dělá, leda by šla s obžalobou na kompromis (my se pokorně doznáme a vy nás pustíte z vazby a dáte nám trest na její pokrytí). To ale Vondrák udělat nechce a i když s jeho politickými názory naprosto nesouhlasím a mám k jeho dosavadním skutkům spoustu výhrad, musím říct, že tímto rozhodnutím na mě udělal velký dojem.
0 # cnemo 2010-10-05 09:28
Vidím, že jste si ani nedovolil, připojit odkaz na Server-Jehož-Jméno-Se-Nesmí-Veřejně-Vyslovit(-Nato žpak-Nalepit) :) To není kritika, jen konstatování toho, že situace je vážná.

>Pokud ne, vznikne precedens nebývalého dosahu.

Ano, takto totiž v tomto státě vznikají kandidáti na prezidenta:)
0 # Tomáš Pecina 2010-10-05 13:40
Ne, poručíku, pouhé uvedení odkazu by bylo zřejmou podporou a propagací.

Ale když budete chtít, můžeme se sejít a někde na skutečně bezpečném místě, např. uprostřed tunelu pro pěší mezi Žižkovem a Karlínem, vám identitu Serveru-Jehož-Jméno-Se-Nesmí-Veřejně-Vyslovit(-Nat ožpak-Nalepit) tiše zašeptám.
0 # jonáš 2010-10-05 17:10
To zrovna moc bezpečný místo neni, neboť tento objekt s alternativnim využitim jako protiatomovej kryt bude nejspíš střežen proti diverzantovi.
0 # cnemo 2010-10-05 18:29
>Ne, poručíku, pouhé uvedení odkazu by bylo zřejmou podporou a propagací.

No, když to říkáte vy, bude to asi pravda. Kdybyste to řekl dřív, mohl jsem se do toho tunelu dnes podívat, ale už jsem pryč:) Místo toho jsem zkusil vyhledat jednu vaši větu u soudruhů z Googlu a koukněte na ten výsledek. Já nic, já muzikant:)

Mimochodem, myslíte, že i odkaz na odkaz je zločin?:)
0 # Leon Kreutzfeld 2010-10-05 19:11
"Mimochodem, myslíte, že i odkaz na odkaz je zločin?"

V tomto pripade zavisi na umyslu, a vasim umyslem byla jednoznacne propagace serveru ktery se nesmi vyslovovat a lepit pane kapitan.

Ale kdybych ted nekam umistil odkaz na tuto diskuzi ve ktere se rika, ze korespondence ve vazbe pritezuje, tak uz by to asi zlocin nebyl. Protoze me zajima ta korespondence, nikoliv ten odporny server.
0 # Tomáš Pecina 2010-10-06 18:20
V tomto pripade zavisi na umyslu, a vasim umyslem byla jednoznacne propagace serveru ktery se nesmi vyslovovat a lepit pane kapitan.

Mám naopak za to, že zločinem je odkaz na libovolný odkaz, který obsahuje odkaz na odkaz vedoucí na přísně zakázaný protistátní spiklenecký server. Na zjišťování úmyslu není v naší protiteroristicko-protiextremistické justici čas, ten se v takových závažných případech presumuje.

Takže ilegální je v tuto chvíli téměř celý Internet a pokud vás snad ještě nezavřeli, měl byste, vp. Kreutzfeld, rozhodně mít sbaleno teplé prádlo a kartáček na zuby, abyste pak orgány zbytečně nezdržoval – mají toho teď moc, to víte…
0 # Leon Kreutzfeld 2010-10-06 19:48
Kartacek a teple pradlo ja mam vp. Pecina sbalene v kufirku cely zivot. Nejdriv bolsevici, pak nazisti, pak kommunisti, dneska antisemite a zitra zdivocele NWO.

Pres muj pohnuty zivot se vsak musim pochlubit, ze jsem dosud nebyl zadnym rezimem trestan. Kdyby slo do tuheho, budu se ridit pravidlem, kterym se ja a moje rodina ridime od Bucace az po Haifu: "podlez, ale pak se zase narovnej."
0 # Vodník 2010-10-06 20:09
Vy byste se měl pochlapit, v.p. Kreutzfeld! Vezměte si příklad z v.p. Sokola!
0 # Leon Kreutzfeld 2010-10-06 20:53
Me osobne pripada Sokoluv vyrok antisemitsky. Pripada mi, ze to bere jako urazku.

Samozrejme Kubiceho vyrok byl hloupy tez.

A vy byste se mel pochlapit vp. Vodnik! Vy jste se snad na Zapad prostrilel pres zeleznou oponu? Kdepak, vy jste ji podlezl, abyste se mohl narovnat.
0 # Vodník 2010-10-06 21:00
To se podstatně mýlíte, v.p. Kreutzfeld. Já jsem využil okamžiku, kdy bolševik pootevřel vrátka s tím, že kdo chce opravdu ven, tak má příležitost (ačkoli to takhle nikde nahlas neřekl). I odešel jsem hrd a vztyčen! Kdo tam zůstal, toho pak skřípli (pokud si vyskakoval) jako v 50. letech (Soukup, Třešňák, Benýško). Počátek 80. let byla jedná perioda v období normalisace, kdy se mezi policejní praktiky vrátila praxe mučení.
0 # Leon Kreutzfeld 2010-10-06 21:29
Tak to jsem nevedel a to se omlouvam vp. Vodnik. Vy jste asi z tech osmasedesatniku a ja myslel, ze jste odchazel az po Charte. My bad.
0 # Vodník 2010-10-06 21:43
Odcházel jsem v srpnu 1979 a to bolševik na pár týdnů jakoby z donucení otevřel hranice s Jugoslávií. Takže kdo měl pas, mohl vycestovat, bez příslibu. Kdo zaváhal, měl smůlu...
0 # Leon Kreutzfeld 2010-10-06 21:58
Aha, tak to jsem vubec nevedel ze byla otevrana hranice a byla takova moznost, to jste mel stesti. Jak Vas znam, tak vy jste takovy kverulant, takze verim, ze kdybyste zustal, tak byste nepodlezl.
0 # Vodník 2010-10-07 14:18
LK: každopádně Sokola důkladně rozebírají na eretz.cz.
0 # Leon Kreutzfeld 2010-10-07 20:45
Ano, pomerne souhlasim s nazorem nicku Scooolie.
0 # Stan 2010-10-08 07:20
Osobně Sokola nemusím, ale obávám se, že je to ze strany tisku opět rafinovaná manipulace. Dle mého názoru Sokolovi nejde o označení za Žida, ale o to, že se tam o něm píše jako o někom, kdo se snaží zhatit velké kauzy, týkající se politiků. Zveřejnění Kubiceho zprávy byla velká sviňárna, a nedivím se, že se lidé v ní zmínění cítí ukřivděni.

A z té diskuse na eretz mi zase čouhá právě ta židovská nadřazenost - kdyby prý Sokol věděl, jaké požehnání je být židem, nikdy by se prý nebránil tomu, že je za něj označován. Je to prostě hlupák, který v tom neumí správně chodit, kdyby byl chytrý, sám se bude hrdě ke svému židovství hlásit a užívat si výhod s tím spojených... :)
0 # Anonymní 2010-10-08 18:28
No, jak to bylo doopravdy: Ceauşescu zlobil a zčista jasna chtěl po čs. turistech valuty. Kdo je neměl, tak přes Rumunsko nemohl. Proto čs. úřady otevřely náhradní cestu přes SFRJ.
0 # Vodník 2010-10-09 19:21
Ad anonymní: ano, přesně tak to bylo. Opak tu snad nikdo netvrdil. Samozřejmě, že kdyby čs. orgány chtěly, tak dopravily nějakým způsobem lidi z Bulharska domů, ale žádné hranice se SFRJ by neotvíraly. Té náhradní cesty tehdy využily tisíce lidí, byla to největší vlna od r.1969.
0 # Anonymní 2010-10-09 20:13
A jak si jako myslíte, že by čs. úřady ty tisíce turistů do vlasti dopravily? Letadly? To už by bylo mnohem jednodušší dát turistům ty Ceauşescem požadované valuty. Jenže fiskálně konzervativní komunistická vláda raději našla nejlacinější cestu.
0 # Vodník 2010-10-09 21:20
Nějak by je dopravili, o tom nepochybuji - vlaky, autobusy, v nejhorším transit přes Jugošku pro ty, kteří v tom Bulharsku už byli. Ale oni pustili tisíce dalších "do Bulharska" (s denáry!), kteří stejně jako já u Subotice zahnuli na Zagreb. S tím museli počítat a proto jsem přesvědčen, že to udělali schválně, aby se zbavili těch nejnepohodlnějších, s tím, že zbytek jaksepatří skřípnou.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)