Důležité upozornění!

Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.

Mám rád tu fotografii: expremier Jan Fischer v kipě se na ní – ovšemže jen pro fotografy – sklání u Zdi nářků v Jerusalémě a předstírá rozjímání nebo modlitbu. Šokuje mne, že Češi, kteří okamžitě prohlédli falešnou Vyčítalovu odu na radar, nevidí na první pohled, že tento muž, který nyní usiluje o presidentský úřad, je jen celoživotní oportunista a prázdná nádoba, a jeho volbou si zvolí pozlátko, klam a faleš.

Ale o Fischerovi jsem psát nechtěl, jen o muži, z něhož rovněž media udělala toho, kým není a nikdy nebyl.

Jsem šokován tímto novým politickým kitschem a novým kultem neohroženého ministra-bojovníka s korupcí Jiřího Pospíšila, jeho prvního rytíře Pavla Zemana a justiční princesny Xeny, ústecké státní zástupkyně Lenky Bradáčové. Celá ta iluse má naštěstí jen pražskou intelektuálskou dimensi, tak jako kdysi Impuls '99, hnutí Děkujeme, odejděte!, televisní boj za svobodu slova a řada dalších podniků, které jsou čas od času, díkybohu s frekvencí, která v posledních letech vůčihledně oslabuje, národu předkládány sentimentalistickými medii.

Ve skutečnosti byl J. Pospíšil spíše špatný a slabý ministr, jehož reformy měly intensitu letního vánku a dosahovaly výsledků spíše na papíře než v realitě. Příkladmo zkrácení průměrné délky civilních soudních řízení dosáhl Pospíšil tím, že drasticky omezil přístup občanů k soudu, jednak zvýšením limitu pro bagatelní spory z rozumných dvou tisíc korun na (i Ústavním soudem kritisovaných) deset tisíc, jednak omezením přístupu ke třetí (dovolací) instanci, a jednak také rozšířením fikce náhradního doručení do podoby tak brutální, jaká zřejmě nemá v civilisovaných právních řádech obdoby. Z bagatelních pohledávek se v době Pospíšilova působení stal zlatý důl a řádění exekutorů, kteří jsou díky dysfunkčním soudům neomezenými pány nad majetkem povinných (a dalších osob, které se jim nachomýtnou do cesty), dosáhlo rozměrů přírodní katastrofy. A mohli bychom pokračovat, například elektronický platební rozkaz, který měl řízení zjednodušit, byl naprostým flopem. Opravdu vypadá takto působení úspěšného ministra spravedlnosti?

Jestliže se Pospíšil nyní stylisuje do role bojovníka proti korupci, měli bychom mít na paměti, za jakých okolností byla celá akce Rath, jež tomuto mythu dovolila vzniknout, provedena – tedy za masivního obcházení zákona – a rozhodně není důvodu jásat nad pouhým faktem, že Rath je momentálně ve vazbě. Státní zástupce je člověk, který ctí zákon, ne kovboj s nízko zavěšenými kolty, a kovbojské methody a manýry provázely celou rathovskou trachtakci od počátku do konce.

Nemám iluse o Rampulovi a Grygárkovi, mediálně představujících síly toho nejtemnějšího Temna, avšak určitě nemám pocit, že by Lenka Bradáčová byla v porovnání s nimi světicí. Máme-li na současné dění nahlížet realisticky, měli bychom je v první řadě vidět jako frakční boj uvnitř vládnoucích politických struktur, v němž není ani skutečných hrdinů, ani skutečných padouchů, jen žoldnéřů a agentů zájmových skupin.

Pozorujme a zkoumejme, cui prodest, a až podle toho si čiňme definitivní závěry, kdo z mediálních bojovníků zaslouží naši úctu. Snadno by se nám mohlo stát, že se budeme klanět další modle, jež se vposledku ukáže být novým Grossem, Špidlou, Václavem Fischerem, Johnem, Bártou – nebo Nečasem.

Komentáře   

0 # Anonymní 2012-06-28 06:38
Jako to doručování.. podle mně úkolem státu není prosit lidi aby si vyzvedli poštu, neměli ve věcech bordel, a chodit po špičkách kolem těch, kteří to odmítají dělat a jsou z toho titulu nepostižitelní. Bylo-li možné se triviálně vyhýbat soudu tím, že si nepřevezmu obsílku, a teď to možné není, hodnotím současný systém jako lepší...
0 # Martin Pánek 2012-06-28 09:10
Tvrdit, že někdo dostal dopis, který vůbec nedostal, je právní zvůle, která nemá v civilizovaném světě co pohledávat.

Ale slušný člověk se nemá čeho obávat, to je jenom na ty lumpy, že?
0 # Tomáš Haas 2012-06-28 09:24
Nahrazovat právní kroky jejich fikcí, ať už jde o institut "náhradního doručení", nebo "trestního příkazu" nebo odvolací soud, který není odvolacím soudem, ale jen byrokratickou prověrkou procesu následovanou jeho navrácením soudci, proti jehož výroku se strana odvolává, není cesta ke zlepšení právního prostředí a reformy justice. Je to opět jen fikce.
0 # jgIII 2012-06-28 11:39
Doporucuji podivat se na pravni upravu dorucovani v Nemecku - pokud si dobre vzpominam, velice me prekvapilo jake vysoke naroky na zakonne doruceni ma nemecky soudni rad! Tak vypada civilizovana zeme.

Jeste chvilku budou v Cechach utahovat srouby a praskne to. Uz nyni se vladnouci trida drzi u moci zejmena (a jen) masivnim uzivanim medialnich propagacnich prostredku.
0 # Jan Šerák 2012-06-28 17:08
Ano, úkolem státu není prosit lidi, aby si vyzvedli poštu. Úkolem státu ovšem je písemnost občanovi doručit, nikoli její doručení fingovat.

Copak někdo nutí stát, aby písemnost doručil Českou poštou? Ano, úkolem stát není prosit lidi, aby neměli ve věcech bordel. Ale proč stát doručuje písemnosti přes firmu, v níž je bordel nedílnou součástí firemní kultury?

Nikdy jsem z vlastní vůle nezmařil doručení písemnosti, ale pošta mi několikrát zabordelila úřední psaní, naposledy před pár lety. Věřím, že jsem úřednici nevědomky pil krev. Ale zaplať Příroda, že tehdy ještě fikce doručení neexistovala. Možná bych byl dnes bezdomovcem nebo v kriminále.

Jinak s článkem naprostý souhlas. Pospíšil byl jako ministr (ne)spravedlnosti naprostý tragéd. Jediná činnost, v níž vyniká, je sebepropagace v médiích. To však není náplní práce ani ministra ani děkana.
0 # Jan Vojíř 2012-06-28 23:16
fikce doruceni v kombinaci s tak seriosnim partnerem jako je ceska posta?
0 # Qashaq 2012-07-03 07:52
Těm, kteří kritisují fikci doručení, bych chtěl říci, že podstata změny, která nastala za ministra Pospíšila, není v tom, že dříve se doručovalo do vlastních rukou a teď se doručuje fikcí, ale v tom, že dřívě se doručovalo opatrovníkům a te´d se doručuje fikcí. Těmto opatrovníkům (z řad advokátů) se pak taky za to přebírání tučně platilo. Já považuji změnu v úpravě doručování za jednoznačný klad Pospíšilovy činnosti v úřadu ministra.
0 # Anonymní 2012-06-28 09:34
OT-slovíčkaření- proč flop a ne fail? ;o)
0 # Tomáš Pecina 2012-06-28 11:56
Protože každé to slovo znamená něco jiného.
0 # jgIII 2012-06-28 11:59
Mne prekvapuje, ze opet ma udalost pravdolaskarsky rozmer. Pravdolaskari Pospisila bezvyhradne podporuji, ostatni(?) nikoliv.

Ma to i vyhodu, ze se nam odhalili dalsi laskari, i kdyz to muze byt pojmove dano.

Vubec je zajimave, jak P+L "nesmlouvave" pristupuje ke "korupci". Oni v podstate nesmlouvave pristupuji k vlasti, narodu, mistni kulture: Vse kritizuji bezhranicne, nesmiritelne, jsou ochotni poprit vse ve jmenu "lepsich" ideji, "jsme nedokonali, je potreba nas nahradit necim lepsim". Tzn. vzyvaji "pokrok", a take si myslim, ze vsichni jsou esencialiste. A to by mohlo byt jadro definice P+L.

Oni vlastne vyliji detatko i s vanickou, protoze se nezastavi pred nicim. Nemyslim si, ze kritika CR by mela byt takto kategoricka. Porovnejme jak "kritizuji" Americane sami sebe napriklad v serialu Simpsonovi: nekdo rekne, toto auto je stara dobra americka kvalita - a auto se rozpadne. Autor vtipu nepopira vse, ani nerika ze vsechna americka auta jsou nekvalitni.

Mozna je to i otazka duvery: o tom psal Rychlik na CP ceskapozice.cz/.../...

Prijde mi, ze pravdolaskari maji absolutni neduveru k ceske spolecnosti. Mozna nevyrovnanost?
0 # Anonymní 2012-06-28 13:03
jiste. komu se nelibi co s timto statem provadi V. Klaus ten je pravdolaskar, komunista a patri do severni korei...
0 # Anonymní 2012-06-28 16:07
Zapominate bohuzel na jednu hodne dulezitou vec. Necas nemluvil o zadne z techto veci (ostatne chtel bych videt manazera, ktery by nemel nejaky problem v resortu). Necas mluvil pouze o tom, ze Pospisil nesetril a tudiz jde z kola ven - velmi rychle, zadne debaty nic - to smrdi!!!
0 # Vodník 2012-06-28 17:30
Snadno by se nám mohlo stát, že se budeme klanět další modle
Nechci, aby to znělo jako vytahování, ale mně se to stát nemůže. Politiky rozděluji na ty, kteří patří do basy a na ty, kteří v ní už jsou. Že jde o boj mezi mafiánskými familiemi, to musí být přece jasné od samého počátku, jak u Ratha, tak u Pospíšila.
0 # Anonymní 2012-06-28 23:09
Politiky rozděluji na ty, kteří patří do basy a na ty, kteří v ní už jsou.

I Putin? :-))

Dale Cooper
0 # Vodník 2012-06-29 15:06
Měl jsem napsat "české politiky"... Ovšem, co se týče Putina, nelze si o něm dělat illuse, že je to nějaký hodánek (i když k tomu ďáblovi, kterého z něj pravdoláskařská rusofobní media vytváří, má stejně daleko jako Milosević k "balkánskému Hitlerovi"). Je ovšem třeba mít na zřeteli, co tito zločinci udělali pro svou zemi. Zatímco u českých politiků je to bez kommentáře, Putina by historicky mohlo ospravedlnit, že zachránil Rusko z rukou zločinců, oligarchů a zahraničního kapitálu, kteří tam za Jelcina řádili neomezeně. Takže Putinovo konečné hodnocení vynese historie. U českých politiků je to už dnes nad veškerou pochybnost.
0 # Anonymní 2012-06-29 20:04
Vodniku pisete: "zachránil Rusko z rukou zločinců, oligarchů a zahraničního kapitálu, kteří tam za Jelcina řádili neomezeně."

Ale tak to neni, od naprosto nikoho od niceho nezachranil. On si pouze zlocince, oligarchy atd podmanil tak, aby byly loyalni k nemu a jeho vlade. Nic vice nic mene. Zlocinci kradou a vrazdi a oligarchove bohatnou stejne jako predtim. Jen si nechavaji zajit chut na pocnske a politicke ambice a obcas prisypou do kasicky...
0 # Vodník 2012-06-30 09:37
No já myslím, že srovná-li kdokoli Rusko za Jelcina a Rusko za Putina, tak další kommentáře nepotřebuje. Ti nahoře kradou vždy, ale pokud tím "přisypáváním do kasičky", jak tomu říkáte, země (dostatečně) bohatne, je to zásluha. I Chodorkovský "přisypával do kasičky", ale to nebyla kasička ruská. Abramovič a Děripaska se poučili. A to je nesporná Putinova zásluha o Rusko (proto mu určité kruhy tak nemohou přijít na jméno).
0 # Anonymní 2012-06-30 14:51
Inu, muzete to videt treba tak, ze Jelcinova era byla totez co v CR "zhasnuto". A Putin neudelal pote nic jineho nez selekci gangsteru a oligarchu.

Doufam, ze probuh neverite tomu, ze Putin nejak Rusko zvelebil ekonomicky, to byste me zklamal. To co Rusko pozvedlo ekonomicky je to, ze na konci Jelcinovi ery stal barel ropy 18 USD a o deset let pozdeji stal 100 USD. Mnohonasobne navyseni ceny ropy a tedy obratu z vyvozu je ten cinitel..

Jinak, prijmy Ruska z ropy:

1999 - 30 mld USD
2006 - 180 mld. USD


HDP v roce 2007 byl 1,3 bil USD coz je 6,4x vice nez byl HDP v roce 1999


V letech 1999-2006 Ruslo vydelalo na vyvozu surovin 700 mld. USD

Neni tedy pochyb, ze Rusko je na tom nyni finance dobre. Stoji za tim ale ne Putinova politika ale rust ceny ropy a plynu a take zahranicni investice do tezarskeho prumyslu, ktere umoznily navysit tezbu a vyvoz. Ale pozor! Od utoku na Jukos se to brzdi. Do te doby byl rocni narust tezby cca 13%, od ucelove kriminliazce (falticky zestatneni) Jukosu se investori zase vydesily, investice klesly a narust tezby se umerne tomu snizil na cca 2 % rocne.

Jinak, svoji strukturou ekonomiky je Rusko vicemene stale rozvojova zeme. Podstane cisla HDP jsou pouze z vyvozu surovin.
Je take vypovydajici, ze treba v USA vznika v malych a strednich firmach cca 60% HDP (v Japonsko 74%), tak v Rusku male a stredni firmy maji podili na HDB pouze 17%

V kontrastu s timto ohromnym (i v ramci celeho sveta) narustem prijmu Ruska se to kapodivu v podstate vubec nepromitlo do spolecenskych investic.

Treba podle ukazatelu zivotni urovne OSN bylo Rusko ve stejne dobe kdy doslo k takovemu narustu prijmu (1999 - 2006) stale na 65 miste (za Lybii). Demograficka cisla zustavaji jedny z nejhorsich na svete (na 1000 byvatel je 16 umrti a jen 10 narozenych), napr. umrtnost muzu v produktivnim veku je 15,5 na 1000 obyvatel (USA 8,2, Velka Britanie 10).

Co je pricina tohoto stavu, kdy zeme ohromne vydelava, ale zmeny se prilis neprenasi co zivotni urovne, demografickych ukazatelu a zivotni urovne nejsirsich (a nejchudsich) vrstev populace?
0 # Anonymní 2012-07-01 21:42
Vodníku Putin by si za to co se dělo v Čečně zasložil ne kriminál ale rovnou trest smrti (a to nejsem nějak silný zastánce tohoto trestu). Abych nebyl obviněn z "pravdoláskařské rusofobie" to stejně platí i o G.W.B a Iráku.

Dale Cooper
0 # Anonymní 2012-07-01 22:48
Dale Cooper. Srovnavat metody a taktiku ruske aramady v cecensku s US + spojenecke armady v Iraku svedci o tom, ze o tom nemate prilis poneti.

Jelikoz zatimco pro ruskou armadu byly civilni cile zcela legitimnimi a teror civilniho obyvatelstva (v ramci protipartyzanskeho boje) byl planovanou soucasti taktiky, tak v Iraku byla taktika nasazenych armad podrizenaa minimalizaci civilnich obeti a to casto za cenu zvysovani rizik pro personal spojencu...

Davat metody a taktiku ozbrojenych sboru v techto dvou konfliktech na stejnou uroven svedci bud o vasi hluboke neznalosti problematiky, nebo o vedomem ignorovani faktu...
0 # Vodník 2012-07-02 10:41
Dale Cooper: odpověděl Vám předřečník - srovnáváte nesrovnatelné. Navrch Druhou čečenskou válku - občanskou válku! - začali Čečenci a na ně padá hlavní zodpovědnost, stejně jako na Hitlera za rozbité Německo (a to Putin žádné Drážďany fosforem nespálil!)
0 # Anonymní 2012-07-02 11:33
Vodniku: Druhou cecenskou valku zacali Cecenci? To jste mozna jediny na svete kdo tomu verite. Myslite jak FSB vyhodila do vzduchu ty panelaky, aby se premier (a prezidentsky kandidat) mohl ukazat jako razny muz tvrde ruky?
0 # Vodník 2012-07-02 12:00
Mám dojem, že pro Vás i ty černé vdovy z moskevského divadla byly agentky FSB...:-)

U Druhé války je to jasné, já si ale myslím, že Čečenci zahájili de facto i tu první - jednostranným vyhlášením nezávislosti. Co mělo podle Vás Rusko dělat? Co by podle Vás měla dělat česká vláda, když by Romové v Mostě a v Litvínově vyhlásili nezávislou Cikánii? Co by měla dělat holandská vláda, když by Marokánci ve Schilderswijku vyhlásili Holandský emirát?
0 # Anonymní 2012-07-02 15:09
delate si legraci? Dubrovka byla az po II. cecenske valce ....

No, nicemene (dle meho soudu schvalne) unikate od tematu, ktery byl:

1) zasadni rozdil v taktice ruske armady v Cecensku a spojeneckych armad v Iraku ve vztahu k civilistum

2) zahajeni druhe cecenske valky formou provokace FSB

--------

tema pravo narodu na sebeurceni ktere je sice garantovano v dokumentch OSN lec zjevne velmi nesymetricky jest povoleno jeho uzivani je nepochybne na jinou debatu. A to nejen pokud se tyka statu a narodu byvaleho SSSR ale celosvetove.
----

Drzme se puvodniho tematu a tedy vasi krecovite obhajiby Putina. Ostatne jste jeste ani nereagoval na vyvraceni vaseho tvrzeni, ze Putim Rusku prinesl udajny "blahobyt", pricemz cele kouzlo, pred kterym upadate v uzas, spociva pouze v rozdilu mezi 18 a 100
0 # Vodník 2012-07-02 22:33
Já přece netvrdím, že Dubrovka spustila nějakou válku! Tu spustili Čečenci už dávno předtím.

Křečovité zde je Vaše nasazování psí hlavy Putinovi. Nezpochybňuji vliv ceny ropy na hospodářství, zde je taky cítit jestli je krise nebo konjunktura, ale to, že srovnal oligarchy do latě, zastavil odliv peněz z Ruska do ciziny (slovo "blahobyt" jsem nikde nepoužil!) a způsobil, že se s Ruskem ve světové politice musí znovu vážně počítat, to je protiváha jeho(?) eventuálnímu podílu na zločinech v rámci čečenské války - něco, co žádný český zlodějský poltik na svou obhajobu vznést nemůže.
0 # Anonymní 2012-07-03 21:33
Ad Vodník: Nie každá kritika Putina je až tak neoprávnená. Neúcta jeho režimu k ľudskému životu mi pripomína hlášku v ruštine, ktorú sa ešte náš dedo naučil za povstania od sov. spolubojovníkov: "u nas čelovek chvatit" - my máme ľudí dosť (strelnú zbraň mal len cca každý druhý sov. partizán). A to sa prejavilo nielen v Čečensku - aj mnohí Rusi kritizovali zbytočnú smrť desiatok divákov, keďže pri Dubrovke bol "nadbytok" lekárov/sanitiek. EP
0 # Vodník 2012-07-04 09:36
Nie každá kritika Putina je až tak neoprávnená
To mate pravdu, ja netvrdim, ze je bez chyby. Ale "neucta k zivotu" neni specificky putinovska, nybrz ruska a nebo celkem vychodni. V teto debate slo o to, ze Putin na rozdil od ceskych politiku ma nejakou kompensaci pro sve chyby, cq. zlociny.
0 # Anonymní 2012-07-05 12:21
Nemuzu se zbavit pocitu, ze si nutne potrebujete putinovskou realitu, takze alespon v bodech:
1) Pisete "to, že srovnal oligarchy do latě," probuh z ceho soudite? Jedine co je udelal je, ze jim vnutil svoji mocenskou nadrazenost a svoji kontrolu. To ale vubec neznamena, ze oligarchove prestali rabovat vlastni zem, loupit, krast a podvadet!! Jen proste uznali ze nad nimi je capo di tutti capi, kteremu se odvadi desatek a nemicha se do jeho her, popripade se mu poskytuje podpora. Nic vic.
2)Pisete: "zastavil odliv peněz z Ruska do ciziny" a jak jste na tohle, probuh, prisel. Nic takoveho se nedeje. Odliv penez do ciziny (a invstice ruskych soukromych "invetsoru") samozrejme neslabnou. Mozna si to pletete s tim, cast z penez co je vyvezena z Ruska je v zahranici legalizovanana formou investic a vytezky z techto investic, uz jako "ciste" penize rusky ponikatel reinvstuje do svych podniku a podnikani v Rusku. Coz ale neni totez jako zastaveni vyvozu penez!! Nic takoveho se nestalo

3)Pisete "že se s Ruskem ve světové politice musí znovu vážně počítat" .. nezlobt se, ale kdokoliv prestal v svetove politicke Ruskem pocitat byl idiot.
To ze se na sebe zrovna Reagan/Gorbacov a Bush/Gorbacov/Jelcin usmivali ani na chvili neznamena, ze by se s Ruskem nemelo pocitat. A pokud takovym tonum, ktere sirila zapadni levicova media nekdo uveril, jeho chyba. A ze Clinton uplacel Rusko/Jelcina i za situace, kdy zaroven Rusko podnikalo vyslovne nepratelske kroky, to znamena pouze a jen to, ze Clinton byl idiot, nikoliv to, ze by se Ruskem nemelo pocitat jako se supervelmoci, ktera jen a pouze zmenila metody uplatnovani sveho vlivu.

4) "to je protiváha jeho(?) eventuálnímu podílu na zločinech v rámci čečenské války" .... s touhle logikou proboha radeji moc neargumentujte.
(Valecnym) zlocincem clovek zustava i tehdy, pokud v zivote nahodou podnikne neco uzitecneho. Je to jakobyste tvrdil, ze kdyz by Mengele po valce nekde zdarma ordinoval mezi chudymi tak je to "protivaha jeho evntualnimu podilu na zlocinch"... nebo to je jakobyste tvrdil, ze ctihodni kmotri maj "prtivahu porti svym zlocinum" kdyz ze venovali nejake penize treba na vystavbu kostela..
0 # Vodník 2012-07-05 13:48
Máte ve všem pravdu! Zítra podepíšu petici za propuštění Chodorkovského a Pussy Riot. Putin je největší zločinec, jaký dnes v politice existuje, největší nebezpečí světového míru a demokracie. Je mnohem horší než naši čeští zlodějičci, už proto, že je to Rusák.
0 # Anonymní 2012-07-05 15:32
Tohle je emocionální reakce charakteristická když dojdou argumenty. Holt toho zločince Putina neobhájíš Vodníku.

Dale Cooper
0 # Vodník 2012-07-05 16:33
D. Cooper: ani na okamžik jsem zde nehájil zločince Putina, v tom smyslu, že "není zločinec". Ale s některými lidmi prostě ta diskusse v určitém momentě končí. Pokud to chcete vidět tak, že mi "došly argumenty", o.k....
0 # Yamato-san 2012-07-05 21:55
Putin na rozdil od ceskych politiku, ma nejakou kompensaci pro sve chyby, cq. zlociny.

Tvrdíte, če čeští politici jsou výrazně horší než Putin, který má alespoň nějakékompensace, ač, jak bylo zcela správně uvedeno již jinými, jde o kompensace naprosto chimerické? Pardon, ale přes všechnu debilitu a svinskost českých politiků stokrát radši ty všechny dohormady, než jednoho Putina.
0 # Anonymní 2012-07-05 23:12
ja myslim, ze tenhle uhel debaty je naprosto zcestny, porovnavat ceske politiky s politiky treba prave z toho z ruska. je tu uplna jina kultura, zpusoby mysleni a konec koncu i metody, proste jiny kraj, o hodne jiny mrav a to jak v politicke tradici, kulture, "kulture" a postupech ... pripada mi naprosto nesmyslne to (je) srovanavat.

ja myslim, ze pekne je to videt na tom, kdo je v ceske politice povazovan za drsneho muze, jehoz zivotni postoje a nazory se opira o bezpcnostni slozky (rusove pro to maji hezky termin "silovcik")... mame vubec nejake silovciky?

To rusti slovcici, to je jina squdra. Vetsina z nich ma za sebou nekolik destileti cinne sluzby (armada,Omon,KGB,Gru,FSB..) a v sve minulosti (ti slusnejsi minulosti, ti ostrejsi i soucasnosti)
i nejakou krev na rukou, coz je verejnym tajemstvim..

Nezlobte se, ale srovnavat to nase stado zbabelych vycuranku s temy pany z vychodu, kde hodnota zivota jejich bliznich ma pro ne v pradve orientalni rozmer - to je jako srovnavat zajice s vlky.

Coz neznamena ze ti cesti zajici nejsou grazlove, lupici, nektri i hodne mazani lupici a lhari. Ale proste jen takove ceskeho formatu...
0 # Anonymní 2012-07-06 00:03
To jsou prostě ty naše malé české poměry. Alespoň nepřivedl celou zemi Zu Grunde a neodevzdal ji na věčné časy Bruseli.
I tu popularitu má o něco větší než 16 % procent "našich" vládních podvodníků ...
0 # Yamato-san 2012-07-06 00:32
Rozhodně nechci tu bandu hájit, ale možná by to nejdřív chtělo jet do nějaké opravdu do "zu grunde" přivedené země. A Brusel tu určitě na věčné časy nebude...
0 # Anonymní 2012-07-06 18:56
Zu-grunte jeste nejsme, ale nakroceno k tomu uz mme vic nez slusne . Nicmene at uz jsou cesti politici maly grazlove, nebo velci hajzlici, kdyby jim obyvatelstvo vzdy v dostatecnem poctu nenahezlo hlasy, kradlo by se jim o poznani hur. Jenze kdyz cesky volic voli stale ty stejne zombie a do toho obcas jako obziveni nejakeho toho Johna, Bartu ci jinou prapodivnou postavu u ktere je uz z zivotopisu jasne, co jsou zac, tak pak se tezko divit.
Nerika se ze kazdy narod ma vladu jakou si zaslouzi?
0 # Yamato-san 2012-07-06 19:30
S tím už souhlasím i já bez větších výhrad. Vlastně žel i bez menších...
0 # Anonymní 2012-06-28 20:39
rozšířením fikce náhradního doručení do podoby tak brutální, jaká zřejmě nemá v civilisovaných právních řádech obdoby

Brutální způsob doručování je také to, že soudce může na obálce vyznačit, že vylučuje dosílku.
Výsledkem je situace, kdy si zodpovědný člověk sice zřídí u České pošty dosílku, aby mu písemnosti mohly být doručovány, ale vykutálený soudce tuto možnost vyloučí, takže písemnost doručena dosláním na jinou adresu nemůže být a následně, protože si občan písemnost na adrese kde se nezdržuje nevyzvedl, začne platit fikce, že mu byla doručena.

Běžně se tímto způsobem doručuje po celou dobu soudního řízení, takže se občan nedozví, že nějaké řízení probíhalo, že bylo vydáno rozhodnutí, ani že toto rozhodnutí nabylo právní moci.

Ještě že mám datovou schránku.
0 # Anonymní 2012-06-28 22:15
>Šokuje mne, že Češi, kteří okamžitě prohlédli falešnou Vyčítalovu odu na radar, nevidí na první pohled, že tento muž, který nyní usiluje o presidentský úřad, je jen celoživotní oportunista a prázdná nádoba, a jeho volbou si zvolí pozlátko, klam a faleš.

Je srandovní, že Fišer je skutečný živodobolševik:) Nikdy jsem netušil, že se taková substance může vyskytovat v tak čisté formě. K tomu je potřeba zcela mimořádně široká duše, které se obvykle říká pokrytectví. Navíc ideologie/víry by měly být pro úřad českého prezidenta nepřijatelné. Osobně mám dojem, že zjištěné výsledky průzkumů veřejného mínění jsou jen součástí je dobře připravené volební kampaně, která má voliče zbnout.

Byl to patrně on, kdo rozpoutal ten nechutný a přitom komický hon na čarodejnice a vrátil nás tak hluboko do totalitních časů. Fišer na Hradě, to by byla asi nejhorší možná volba od dob Gottwalda.
0 # Anonymní 2012-06-29 00:16
Jakýkoliv president u nás na Hradě je zoufalost. Mě řekl jeden pan učitel, který si udržel čisté prádlo i za všelijakých soudruhů, že presidentem v Československu může být kdekterá kurva. Československo je po smrti, pan učitel taky, ale jeho slova zdá se, mohou směle platit dodnes.

Oldřich
0 # jgIII 2012-06-29 00:40
HAHA opravdu opravdovy zidobolsevik!

Ano, pripomnel bych jeho doznani, ze /volna citace/jako premier tlacil na vysetrovatele aby potirali neparlamentni opozici - jak nekdo vubec muze mit tu drzost takoveho cloveka navrhovat na prezidenta???
0 # Anonymní 2012-06-29 11:30
jgIII: Prave proto. To neni navrhovatelova blbost, to je (navrhovateluv) duvod a zamer
0 # Anonymní 2012-06-30 13:57
Tady ho máte. Pobavte se.

novinky.cz/.../...

Oldřich

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v pravém sloupci dole)